Moja Dieta

Mój system w diecie naprzemiennej polega na naprzemiennym odżywianiu się według zasad diety ketogenicznej i wegańskiej. W dzień ketogeniczny jem zazwyczaj od 3000 kcal do 5000kcal. Natomiast w dzień wegański jest to od 600 do 1000 kcal. Zazwyczaj jednak utrzymuje 600 kcal. W systemie odżywiania w diecie wegańskiej łatwo jest utrzymać restrykcje kaloryczne, gdyż warzywa zazwyczaj są mało kaloryczne. Tak naprawdę jest to dzień odżywiania się tylko i wyłącznie za pomocą warzyw. Z kolei w dniu ketogenicznym bardzo łatwo uzyskać wysoką kaloryczności posiłków gdyż 1 gram tłuszczu to ok. 9 kcal dla porównania 1g węglowodanów lub białka zapewnia ok. 4 kcal.

Jak widzisz nie jest to dieta na której się głodzisz. A wiec na czym polega sekret skoro i tak bilans dzienny jest wyższy niż przy diecie „jam co chce”. Tajemnicą mojej diety jest wykorzystanie postu według zasady diety naprzemiennej oraz odżywiania się w 60% tłuszczem według wytycznych diety ketogenicznej. Czy dieta działa – tak, z jednej strony gubisz kalorie bez większych wyrzeczeń oraz Twoje wyniki badań będą poprawiać się z miesiąca na miesiąc. Kiedyś byłem jedynie na diecie naprzemiennej w systemie w jeden dzień warzywa lub 4 jajka w drugi jadłem wszystko.

Czy dieta działa? Oczywiście. Ten system mojej diety jest dopasowany do mnie i tylko do mnie. Przedstawie Ci tu przykładowe menu jakie jem w czasie tygodnia. Ale pamiętaj że aby odkryć najlepszy dla siebie system diety naprzemiennej musiałem przetestować wiele rozwiązań w ciągu 4 ostatnich lat, a właściwie w ciągu całego mojego życia. Ty musisz wybrać najlepszy dla siebie. Oczywiście w moim systemie w dzień diety ketogenicznej jem od rana do około 19 ale to zależy od tego kiedy zachodzi słońce. W dzień wegański moje okno żywieniowe to godziny od 16 do 19. Czyli kończąc dzień ketogeniczny o godzinie 19 zaczynam spożywać warzywa dopiero o godzinie 16 następnego dnia. W ten sposób mam ponad 20 godzin przerwy w jedzeniu co drugi dzień.